2010. szeptember 1., szerda

Ha valami nem sikerül, változtass a stratégiádon!

Ma találtam egy nagyon tanulságos történetet. Talán már hallottad korábban, ahogy én is, mégis ismét megfogott. Ime:

Vak ember ült egy épület előtt a lépcsőn, lábánál kalap, táblával, a következő szöveggel:
„Vak vagyok. Kérem, segítsenek!“

Arra ment egy újságíró, és látta, a kalapban alig van pénz, csak pár fillér. Lehajolt, dobott a kalapba pár koronát, s anélkül, hogy megkérdezte volna, elvette a táblát, és a másik oldalára írt egy mondatot.

Délután visszatért a vakemberhez, és látta, a kalapban sok pénz van. A vak felismerte a lépteit, s megkérdezte tőle, hogy ő írt-e a táblára, s ha ő volt, akkor mit. Az újságíró így válaszolt: „Semmi olyat, ami nem lenne igaz. Csak soraidnak kicsit más formát adtam." Mosollyal az arcán távozott.

A vak soha nam tudta meg, hogy a táblán ez állt:
„Tavasz van, és én nem láthatom."

Változtass a stratégiádon, ha valami nem sikerül, és meglátod, minden jobbra fordul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Featured Images