2010. augusztus 10., kedd

Mostmár ilyen is van ....

Kb. fél év telt el azóta, hogy elindult a www.biosyourlife.eu oldal.

A tartalmak, funkciók azóta folyamatosan bővültek, és úgy gondolom, hogy mostmár minden tekintetben igen jelentős segítséget tud nyújtani a Bios Life Franchise-zal foglalkozók számára.

Mostanra jutottunk oda, hogy elkezdtünk tréninganyagokat összerakni. Szépen sorban készülnek az audió és videó anyagok, hamarosan ezek is felkerülnek az oldalra. Azonban úgy gondoltam, hogy rengeteg olyan információ van, ami azok számára is hasznos lehet, aki az üzlettel nem foglalkozik, és ílymódon előfizetése sincs az oldalra.

Először azon gondolkodtam, hogy majd hírlevelet küldözgetek, de ezzel úgy voltam, hogy én is utálom a hírleveleket. Naponta kapok 50-100 darabot, se időm, se energiám ezeket végignézni. Sőt már külön szabály van, hogy a levelezőprogram ezeket külön mappába helyezze, hogy ne legyenek szem előtt. Innentől pedig csak a helyet foglalják.

Aztán rövid gondolkodás után rájöttem, hogy ezeknek az információknak az átadására a legjobb megoldás a blog. Amikor születik egy bejegyzés, akkor ezt a Facebook-on megjelentetjük, ha valakit érdekel, akkor ellátogat ide, oszt megnézi jól akkor, amikor neki kényelmes.

A tartalmat tekintve első körben külföldi szakemberek írásaiból fogok ollózni. A szerzőket minden esetben fel fogom tüntetni, hogy adott esetben, ha valaki ért angolul, akkor fel tudjon iratkozni a hírlevelükre.

Úgyhogy ezennel a rakétákat begyújtottuk, a biosyourlife.eu blog pedig elindult. Azt nem ígérem, hogy napi szinten fogom tudni tolni az anyagokat, de igyekezni fogok. A bejegyzésekhez pedig majd várom a megjegyzéseket, építő kritikákat.

2 megjegyzés:

lacitoma írta...

Hajrá Balázs ez nagy ötlet volt ! kíváncsian várom a folytatást és remélem sokan fogják olvasnia blogot.

tomalaci

Biosyourlife-de írta...

szia b.
na eljutottam odáig hogy végre megnézzem. szerintem tökéletes. ide nem kell több. hajrá.
árpi

Megjegyzés küldése

Featured Images